Nog 33 dagen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu Nog 33 dagen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu

Nog 33 dagen

Door: Henny en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henny en Henk

03 Augustus 2008 | Nederland, Zwijndrecht

Nog 33 dagen en we vertrekken naar de USA voor een vakantie met Henri en Miranda. We vliegen vanaf Brussel via Washington naar San Francisco en zijn totaal 16 uur onderweg. We zullen proberen via deze site jullie iedere dag op de hoogte te houden, zodat jullie weten waar we zitten en wat we gedaan hebben (als jullie dat leuk vinden).

• 03 Augustus 2008 - 08:50

Ron Ketting:

Neem je nog een cadeau mee voor je liefste broertje?

• 03 Augustus 2008 - 09:26

Dave,Janet&kleinkids:

Errug leuk om zo op de hoogte te blijven!! veel plezier en kijk uit!! -x- Wil niet stoken, maar ik zou geen kadootje meenemen hoor, hij komt helemaal niet meer op verjaardagen :):):)

• 04 Augustus 2008 - 06:26

Marja:

Hardstikke grappig, hebben we toch nog een beetje contact, zie jullie natuurlijk zo'n 7 weken niet!
    Doei!

• 04 Augustus 2008 - 06:45

Jan:

Leuk man! kun je ook foto's 8terlaten? Had ik trouwens al mijn wenslijstje gemaild? ;)