18 september - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu 18 september - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu

18 september

Door: Henny en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henny en Henk

19 September 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na het ontbijt wilde Henry en Miranda gaan wandelen met een ranger, Henry had namelijk nieuwe wandelschoenen gekocht, en nog wat andere dingen bezoeken. Wij zouden terug gaan naar de outlet. Henry en Miranda zouden in totaal 3 atracties bezoeken, deze waren helaas alle 3 gesloten als voorbereiding op de winter. Kortom, we zijn om 9.30 uitgecheckt en hebben een kamer een dag eerder besproken in LA en op weg gegaan. Het was schandalig duur, dus a) dat gaat van jullie kado's af en b) we besloten met zijn vieren op 1 kamer te slapen. Uiteraard hebben we gelijk afspraken gemaakt en laten ondertekenen. In ieder geval, niet snurken, niet winden en niet naaktlopen. Henry heeft dit contract niet ondertekened, wilde geen garanties geven.
In LA, hectische stad, met gevaar voor eigen leven een parkeergarage gevonden in het centrum van de stad.
We hebben een aardige indruk van de stad gekregen met bezoeken aan Broadway, Hill str. (van de blues), Union st. en andere bekende bezienswaardigheden. Eigenlijk te lang blijven hangen, moesten in het donker het hotel opzoeken. Op de koop toe begaf de GPS van de auto het. Gelukkig hadden we de illegale TomTom van Amerika bij ons en die heeft ons binnen een uur naar het hotel gebracht. Hank kreeg een schouderklopje van ons alle 3. Het was erg hectisch, in de spits, erg druk, 6 verdiepingen hoog. Pas om 22.30 naar bed, was weer een erg lange dag.

Doei, doei