16 september - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu 16 september - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu

16 september

Door: Henny en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henny en Henk

16 September 2008 | Verenigde Staten, Scottsdale

Vandaag lekker uitgeslapen, na het ontbijt het zonnetje (+ schaduw, want het was erg warm) ingegaan en een uur of half 1 richting shopping mall.
Eerst de verkeerde gehad, maar per abuis wel ongelooflijk lekker geluncht bij een Aziaat.
Toen op naar de goeie Mall.
Lekker wat spullen gekocht (voor onszelf hahaha) en toen vlug terug naar het hotel, waar Henry van het happy hour gebruik wilde maken. Een echte hollander, lekker gratis zuipen. Nu naar de Italiaan om te eten, morgen richting Palm Springs, weer vroeg op om een lang stuk te rijden.
Maar we zijn wel opgeladen na zo'n rustige dag.

  • 17 September 2008 - 05:41

    Jan:

    ;)

  • 17 September 2008 - 06:07

    Marja:

    Goedemorgen (08.05 uur lokale tijd) Ik weet gewoon zeker dat jullie ook een kadootje voor mij hebben gekocht, maar niet willen zeggen uiteraard, wat ik best kan begrijpen hoor, geeft niets.
    Ook even lekker zo'n dagje rust, inderdaad een beetje opladen voor de laatste drukke dagen, heb je toch even nodig, anders zit je maar een beetje suf te zijn in de auto.
    Veel plezier nog!
    XXXXXXXXXXX

  • 17 September 2008 - 08:37

    Conny:

    Ongelooflijk ik kan jullie haast niet bijhouden wat een tempo!
    Maar wel gaaf allemaal Ik denk dat jullie nog lang zullen nagenieten.
    Geniet er nog van die laatste week want time flies!!!!!!!! liefs.

  • 17 September 2008 - 19:16

    Dochterlief:

    Hai,

    wat een lekker weer zeg!!!! nou Henny dan is het toch niet zo heel erg dat je je vest vergeten ben, hihi. hij komt mij namelijk op het moment perfect van pas, ben ziek thuis en maak weer flink gebruik van je mooie zwarte vest.
    moet zeggen dat jullie kleinkind er nu al met mijn weerstand van doorgaat, ben nooit ziek.
    en nog leuke dingen gekocht ( grote kado'ss voor de thuidblijvers) is de shoppingmall????
    ben benieuwd naar jullie volgende stop..

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Scottsdale

Mijn eerste reis

Vakantie met Henri en Miranda en contact houden met het thuisfront.

Recente Reisverslagen:

21 September 2008

21 september

21 September 2008

20 september

19 September 2008

19 september

19 September 2008

18 september

17 September 2008

17 september
Henny en Henk

Vakantie met Henri en Miranda en contact houden met het thuisfront.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 10372

Voorgaande reizen:

05 September 2008 - 23 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: