Nog 7 dagen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu Nog 7 dagen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu

Nog 7 dagen

Door: Henny en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henny en Henk

29 Augustus 2008 | Nederland, Zwijndrecht

Eigenlijk zijn het er nog maar 6. Want we gaan donderdag al naar Brussel en blijven slapen in het IBIS hotel. Dat scheelt een hoop stress. We hebben daar goede ervaring mee. Bij een vorige vakantie naar Brazilie hebben we overnacht in Amsterdam. Nu zullen we het iets beschaafder doen, want toen werden we 's nachts met Henri en Miranda de bar van het hotel uitgegooid. Eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat het hun schuld was, niet de onze.

• 29 Augustus 2008 - 10:23

Jan&Simone&iris&Bob:

Hoi hennie en henk, we hopen dat jullie een hele fijne vakantie hebben.Dat jullie precies in het orkaanseizoen gaan, moet je je niets van aantrekken,hoor. 3 categorie 4 orkanen per week in het gebied waar jullie zitten is niet zo veel. Bovendien dekt de reisverzekering veel, en levert het misschien nog mooie plaatjes op. We bellen nog! xjes

• 05 September 2008 - 22:06

Marty:

Hey Hennie en Henk,

Als het goed is vandaag op het vliegtuig! Het is hier nu lekker klereweer, dus hopelijk bij jullie wat beter in the united states of america!!! Geniet ervan en heel veel plezier daar!! Groetjes Marty