Dag 0 en Dag 1 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu Dag 0 en Dag 1 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu

Dag 0 en Dag 1

Door: Henny en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henny en Henk

06 September 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Dag 0 - 4 september
Eind van de middag op ons gemak naar Brussel gereden. Kwamen tegelijkertijd met Henri en Miranda bij het Ibis hotel aan. Koffers naar de kamer gebracht en toen Brussel in.
Lekker geborreld, daarna lekker gegeten en toch nog 12 uur geworden. Een heerlijk begin van onze vakantie.

Dag 1 - 5 september
Een hele lange dag geweest. Zijn uiteindelijk 9 uur later dan de Nederlandse tijd in San Francisco aangekomen. Eerste vlucht was 9 uur, goede vlucht gehad. Plaatsen hadden we van te voren besproken en veranderd via internet. Zaten lekker 2 aan 2 aan het raam. Zonder vertraging vertrokken naar Washington. Aldaar 2 1/2 uur de tijd gehad om over te stappen, was heel relaxed. Toen nog ruim 5 uur in het vliegtuig naar San Francisco. Veel geslapen onderweg, want het was voor ons nacht. Ook hier weer geen vertraging gehad. Om half 8 plaatselijke tijd aangekomen, onze "pooierbak" opgehaald (een mooie, ruime, grote Chrysler 300 Limited met GPS) geweldig. Oh ja, vergeten nog te zeggen dat hij van goud is...... Eenmaal aangekomen in het hotel keken wij onze ogen uit. Allemaal Tiffany, lampen van kristal, marmer, dikke vloerbedekking, belboys, alles boven verwachting. Hier ook de koffers snel naar de kamer, om SF te verkennen. Is niet veel van terecht gekomen. Want we storten alle 4 in. Na een broodje van een halve meter en toch nog een afzakker in de hotelbar, zijn we uiteindelijk om 11 uur naar bed gegaan. Om kwart voor 2 's nachts klaar wakker, alle 4, We kwamen elkaar om 6 uur 's ochtends tegen in Starbuck's aan de koffie met weer een broodje. We gaan vandaag heel veel bekijken, o.a. Alcatraz, hiervan lezen jullie zo snel mogelijk. Doei.

• 06 September 2008 - 14:55

Jan:

hey Cool, hier 30 graden, met een lekker zacht briesje.
    Neem je wel foto's, ohh en zorg dat henk niet achterblijft op dat eilandje.
    latersss

• 06 September 2008 - 14:56

Edith:

Ja, dat heet een jetlag. Ik hoop dat het mooier weer is dan toen wij er waren. Frisco is een hele leuke stad dus lekker gaan genieten!!!!Veel plezier Liefs Edith en Ferry

• 06 September 2008 - 17:05

Simone:

Hé schonezus en schonebroer,

Hoe was Alcatrazzzz?
    Mocht Henk er wel weer uit ( Oja Hij had natuurlijk mazzel dat Alcatrez nu gesloten is anders hadden ze hem vast gehouden daar!)

En hebben jullie nog de geest van Alcapone rond zien dwalen?

Nou veel plezier nog verder en Hennie uitkijken met die goude SUV niet te veel uit de ramen hangen enz, denken ze dadelijk daar dat Pamela Anderson verhuist is van las vegas naar SF ( GEINTJE!!!!)

• 06 September 2008 - 21:30

Conny:

hoi henny, lieve henk(haha) leuk dat jullie genieten kijk uit naar jullie volgende bericht.

• 07 September 2008 - 08:51

Jan:

Hey, schijnt dat bij pier 39 allemaal zeeleeuwen liggen ofzo, dat is de moeite waard om heen te gaan, wist niet of je het al wist.De Fishermanswharf, daar is het. Ciao

• 07 September 2008 - 08:55

Dave, Janet En Kids:

Heeey,
    Fijn om van jullie te horen.... Erg leuk, naar Alcatraz, zijn erg benieuwd hoe het is daar....
    groetjes en dikke kus van ons

• 07 September 2008 - 08:58

Dave:

p.s.
    nog ff de uitslagen:
    Meerkerk-Wieldrecht: 3-2
    Wieldrecht2-Oranje/Wit2: 2-2, gestaakt na 8 minuten, wel verder gespeeld na een half uur, Corjan rood, Dennis rood, dus een lekkere pot.... Nederlands elftal 1-2, 1-0 voor, rood voor Stekelenburg.....

• 07 September 2008 - 13:53

Dave:

hoihoi, heb nog een e-mail gestuurd met een bestelling :):):)

• 07 September 2008 - 14:14

Johan En Remco:

dag lieve schatten!
    wat leuk zo jullie belevenissen te lezen! we zijn zeker erg benieuwd naar de fotos! :)

gr. johan en remco!

• 07 September 2008 - 15:00

Jan:

Hey zusss, ik ben mij bestelling nog vergeten.
    Daar komt ie: I-Phone, I-pod Touch, Big Mac, Dollar (munt+briefje), hamburger (extra augurk), baseball-bat, cheeseburger (zonder cheese), 5 Dollarbriefje, Smith & Wesson, cowboyhoed (bruin leer), Indianentooi (van de chief), later more.....