Woensdag 10 september - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu Woensdag 10 september - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu

Woensdag 10 september

Door: Henny en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henny en Henk

12 September 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

Allereerst bedankt voor de vele (verjaars) reacties, gelukswensen en geld (???).
We zijn een beetje laat van alle indrukken die we hebben opgedaan, daardoor volgt nu de eerste dag en avond Las Vegas.
Om kwart over 5 werden we wakker gebeld door de receptie, toegezongen door Henri en Miranda en na het ontbijt door Death Valley naar Las Vegas gereden. Een ritje van totaal 9 uur rijden. Vlak voor Death Valley koffie en broodjes gekocht en effe een flesje wijn koud gelegd. Het is echt een indrukwekkend maanlandschap met aan het begin zwarte rotsen en later allerlei kleuren. Zonder begroeiing o.i.d. Gestopt in Stove Pipe Wells, halverwege een dorpje in the middle of nowhere, maar wel met saloon en drugstore. Erg heet, 38 graden in de schaduw. Bij Zabriskie stopte Miranda, wilde daar naar een uitkijkpunt. Terwijl zij naar boven liep hebben Henri en Henk een pilsje koud gemaakt. Miranda kwam helemaal opgewonden terug, dit moesten en zouden we zien. Wij zeiden, we hebben de foto's en de film nog en zijn niet wezen kijken. Om 16.00 uur aangekomen in hotel Palace Station.
Prachtig hotel, echt in Vegas style. Koffers neergezet, gedoucht en met de pendelbus naar de strip. Als eerste zijn we het MGM hotel binnengegaan, hebben daar rondgekeken en decadent gedineerd om Henk zijn verjaardag te vieren. Toen overgestapt naar hotel New York, New York. Buiten de skyline en het Vrijheidsbeeld bekeken en van binnen op Broadway gelopen. Daarna hotel Bellagio natuurlijk, helemaal geweldig, zoveel pracht en praal. Buiten uiteraard de voorstelling van de fonteinen gezien. Dit hotel is bekend van Ocean's 11 en 12. We herkenden sommige punten, best wel leuk. Daarna Ceasar's Palace binnengelopen, ook schitterend. Om 23.30 uur de taxi naar het hotel terug genomen. We waren 19 uur opgeweest en hebben zoveel indrukken te verwerken gekregen. We waren helemaal kapot. Nog nooit zo'n lange en vermoeiende verjaardag gevierd. Foto's lukt nog steeds niet, blijven het proberen. Morgen volgt de rest. We hebben nog zoveel te vertellen. Doei, doei.

• 12 September 2008 - 16:12

Jordie:

allowa! henry=) en miranda=) en is het leuk daar?????¿¿¿¿
    ik hoop het wel.
    maar ik hoop dat je wel op tijd terug bent hier in Skéndel voor vuurwerk te halen in bels:P
    maarja ik spreek je nog

laaterrrzzzz..................................................................................... gr jordie je aller liefste neef

• 12 September 2008 - 16:27

Hans En Wilma:

hallo heel de bups daar alles goed???

henry heb je daar al gekeken naar goede loopschoenen want het blijft geen vacantie er moet ook eens geoefend worden graag of niet.

• 12 September 2008 - 16:48

Gijs En Esther:

hey vakantiegangers...Hoe is het daar? Aan jullie verhalen te lezen hebben jullie het super naar je zin! Hopelijk hebben jullie geen last van de orkaan die in Texas aan land komt.
    Veel plezier nog met zn viertjes!! Gr. uit een regenachtig Schijndel

• 13 September 2008 - 08:22

Eric & Bianca:

Houdi people,
    hier 'n berichtje van ex amerikanen. zo te lezen hebben jullie het goed naar de zin. we vragen ons af hoeveel jullie al gefilmd hebben en hoeveel foto's we kunnen komen bekijken. geniet er lekker van en niet te veel gokken in Vegas das niet goed voor je portemonee. (geintje)
    veel plezier nog met z'n alle en tot gauw.

ps als je hulp nodig hebt met de weg vinden laat het even weten wij komen met liefde en plezier terug die kant op.
    gr Eric &Bianca

• 13 September 2008 - 17:11

Patrick:

en ist leuk daar ?

toen ik daar was heb ik all star schoenen [hoge gympen] gekocht ik heb witte en zou heel graag nog een paar zwarte hebben en aangezien dat ze mijn maat hier niet hebben en als jullie ze toevallig daar ergens zien zou je ze dan voor mij mee willen brengen o ja de maat is 13 b. v.d.