12 september - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu 12 september - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu

12 september

Door: Henny en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henny en Henk

13 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Jullie zien nu meerdere berichten. In het land van de onbegrensde mogelijkheden begin je niets meer zonder laptop. Internetverbinding zijn er wel, WIFI, maar geen PC's meer.

Om 8.00 uur ontbeten, weer overdadig, maar wel wat minder, we moesten ons een weg banen op weg naar de eetzaal tussen de late en vroege gokkers. Onvoorstelbaar hoe druk het al is.
Op weg St. George via het Zion park in UTAH. Onderweg picknickspullen gekocht, uiteraard met een wijntje. We zijn de Virgin river overgestoken en bij Springdale het Zion park binnen gegaan. Dit park bestaat uit allemaal rode rotsen en daar tussen een riviertje. Verder eekhoorntjes, herten, maar nog steeds geen beren. We wilden om een uur of 6 in het hotel zijn en een beetje rustig aan doen, bleek het in UTAH een uur later te zijn. Waren we nog in het donker in het hotel. Ook hier weer geen PC voor handen.
Dus zijn we maar mexicaans gaan eten en op tijd naar bed gegaan. Al met al was het toch weer 23.00 uur.