13 september - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu 13 september - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Henny en Henk Kleijn - WaarBenJij.nu

13 september

Door: Henny en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henny en Henk

13 September 2008 | Verenigde Staten, Page

Weer vroeg op pad op weg naar Page, de volgende stop. In Kanab, middenin een Mojave indianen gebied het toerismeburo bezocht, werden we geholpen door een ex-filmster / stuntvrouw. Zo'n leuk mens, had in veel indianen en cowboyfilms mee gedaan. Maar het was nu voor haar een stunt om uit bed te komen. Denk dat ze wel 80 was. Ze vertelde ons, dat we weer te veel wilden doen op 1 dag, waren we zelf ook al achter, dus weer keuzes moeten maken. We besloten als eerste naar Antilope canyon te gaan. Dat is een canyon in een reservaat van Navajo indianen. Daar moesten we met een jeep naar toe. Onze gids heete Rosie, echt indiaans. We konden ons van te voren geen voorstelling maken, wat ons te wachten zou staan. We zijn in een kronkelige canyon geweest, zo smal, dat je tegelijkertijd beide wanden aan kon raken. De wanden waren door het water in de loop der tijd uitgesleten. Dat veroorzaakte een schitterende lichtinval. We hopen dat de foto's mooi zijn geworden.
Weer picknik spullen gehaald en bij Lake Powell heerlijk gegeten met een schitterend uitzicht over de rode rotsen op de achtergrond en het blauwe water op de voorgrond. Toen gingen we op zoek naar het hotel terug in Page, bleek dit naast onze picknikplaats te liggen. Daar gaan we nu naar toe om van een wijntje te genieten en verheugen ons op morgen. Jullie horen ons.

PS: De foto's lijken niet te lukken, blijf het proberen, maar de tijd ontbreekt. Anders wordt het toch na de vakantie. Doei, doei.

• 14 September 2008 - 08:27

Edith:

Zo cowboy's, zelfs ik word al moe als ik lees wat jullie allemaal doen en meemaken.Maar jullie verhalen klinken nog steeds enthousiast. Tja "wij"( lees nederlanders) zijn geen japanners, Amerika in vijf dagen. Rustig blijven genieten. HAGEN is nu aan het fietsen het zonnetje schijnt maar het is wel koud 11 graden, mooi herfstweer. Groet Edith

• 14 September 2008 - 09:28

Jan:

Nou, we hopen niet dat Henk gescalpeerd wordt!! :) Kan die wel zeggen dat het al een keer gebeurd is,natuurlijk. Ik weet niet hoe het weer daar is, maar hier draaien we een tropenrooster, zo warm is het. Nou , stop ff bij een internetcafe, en stuur een paar foto's. We zijn benieuwd. Bey bey, have fun!

• 14 September 2008 - 15:54

Ine En Hans:

hallo daar zo te lezen gaat het allemaal prima met jullie nou geniet er nog maar van groetjes ine hans maik joerie en van ons mam

• 14 September 2008 - 17:48

Joerie:

hoi oom henry en tante miranda hier is alles goed en hoe is het daar
    en heb je al veel biertjes gedronken maar da zal wel HAHAHA]groetjes van je kleine neefje joerie

• 14 September 2008 - 19:39

Esther En Gijs:

Hey Henry en Miranda,
    Nog bedankt voor het sms-je op mn verjaardag. Leuk dat jullie daar aan gedacht hebben.
    Het gebak houden jullie zeker tegoed, dan houd ik het(Amerikaanse)kado tegoed ;)
    Veel plezier nog!!!!

• 15 September 2008 - 06:40

Marja:

Huilebalken, hier dan een berichtje van de kant van de Kleijn/Ketting, dat Las Vegas lijkt me echt waanzinnig! Hoe krijgen ze het gebouwd.. ben inderdaad erg nieuwsgierig naar de foto's. Ben wel bang dat jullie dodelijk vermoeid aan het werk gaan als ik zo hoor, maar misschien hebben jullie nog wel een dagje of wat vrij ná de vakantie, hoop ik maar. Wat bedoelde je precies met bellen, ze hebben daar toch gewoon openbare telefoons? Neem je gewoon maar een BicMac minder hoor...
    Nou dat is lekker leuk mijn verjaardag zaterdag, m'n zus en zwager niet, Manuel niet, ik denk dat ik voor mezelf maar een stripper ga bestellen, moet toch wat.
    Nou, nog een week, geniet er lekker van en ik zie de belevenissen van deze week weer tegemoet.
    Love you, groetjes aan iedereen,
    doei!

• 15 September 2008 - 09:34

Jolanda:

Tjonge tjonge wat een belevenissen. Lijkt me echt geweldig. Jammer dat het in Vegas niet gelukt is een grote zak dollars te winnen! (Maar gelukkig moeten jullie dan wel weer gewoon terug naar Nederland komen) Volgens mij zijn jullie als jullie terug komen, meteen weer aan vakantie toe met zo'n druk programma. Geniet ervan en tot ziens. Groetjes van Kim, Twan, Peter en Jolanda